Casa rural a La Garrotxa PG-000705
turisme rural a Girona, Vall de Bianya






Comparteix aquesta casa rural
Galeria d'imatges
>





























Descripció
Allotjament independent que forma part d'un conjunt de 4, ubicat a la part posterior de l'antiga cabanya, avui totalment restaurada i acondicionada. Situat en planta baixa amb parets de pedra i sostres de fusta.
El seu entorn envoltat de prats, boscos i riu amb gorgues el fan un lloc ideal per descansar i passar unes vacances en plena natura.
1 habitació, 1 bany
Disposa de:
- 1 habitació quadruple (1 llit doble + 1 llit individual + 1 llit supletori)
- Bany amb banyera
- Cuina equipada
- Menjador
- Sala d'estar amb llar de foc i TV
- Sortida a terrasseta
A l'exterior:
- Aparcament cobert.
- Terrassa-portxo amb taula
- Piscina cercada. Parasols. Gandules. Dutxa.
- Jardins
- Parc Infantil
- Cistella de basquet.
Rentadores disponibles gratuïtes a partir de 3 nits
Possibilitat de visitar l’antic molí de farina de la masia
Característiques & Serveis
Localització:Masia aillada, explotació agro-turística, en el parc naturalIdiomes:català, castellano, français, english
accepta targes de crèditarea wi-fiaccepta mascotesadaptat per discapacitatsbarbacoapiscinapiscina climatitzadaarea wellnesssala polivalenthort ecològicjardíanimals de granja
bany a les habitacionsbany compartitrentadorarentaplatsmicroonesTVTV a les habitacionsaire acondicionatcalefaccióllar de focestufa de llenyapàrquing
futbolíping-pongbillarjocs de taulajocs per infantsbibliotecabicicletestallers / cursosmassatges / teràpiescuina biològicaproductes ecològics
Preus
concepte | temporada baixa | temporada mitja | temporada alta |
---|---|---|---|
cap de setmana: 2 persones | 180 € | 190 € | 200 € |
cap de setmana: llit extra | 24 € | 24 € | 30 € |
1 setmana: 2 persones | 585 € | 620 € | 650 € |
1 setmana: llit extra | 84 € | 84 € | 100 € |
Els ponts i festes assenyalades cal consultar els preus i l'estada mínima.
Els preus inclouen el IVA vigent.
No inclouen la taxa turística, 0,50 € per adult i nit d´estada fins a 1 màxim de 7 nits.
Els preus inclouen el IVA vigent.
No inclouen la taxa turística, 0,50 € per adult i nit d´estada fins a 1 màxim de 7 nits.
Disponibilitat
Com arribar
Valoració dels hostes
Valoració global
Entorn i manteniment
Ordre i neteja
Equipaments
Atenció rebuda
Qualitat del son
Relació qualitat-preu
L’Associació de Turisme Rural La Garrotxa posa a la seva disposició un sistema de valoració i publicació d’opinions garantit.
Només desprès d’allotjar-vos en un dels nostres establiments, rebreu un e-mail convidant-vos a omplir l’enquesta de satisfacció del client i a publicar la vostra opinió sobre l’establiment en el que us hàgiu allotjat.
Les vostres opinions seran sempre publicades excepte si:
- Identifiqueu a terceres persones.
- Hi ha comentaris ofensius per a qualsevol persona o grup social.
- El llenguatge utilitzat es pot considerar groller.
Només desprès d’allotjar-vos en un dels nostres establiments, rebreu un e-mail convidant-vos a omplir l’enquesta de satisfacció del client i a publicar la vostra opinió sobre l’establiment en el que us hàgiu allotjat.
Les vostres opinions seran sempre publicades excepte si:
- Identifiqueu a terceres persones.
- Hi ha comentaris ofensius per a qualsevol persona o grup social.
- El llenguatge utilitzat es pot considerar groller.

Lloc tranquil i voltat de boscos
Hem estat uns dies molt a gust, tant pel lloc, la situació i el tracte. Esperem poder tornar.
Estada a Can Solà
Hem estat una setmana amb la nostra familia. Els nostres fills han gaudit molt de l'entorn , els animals, i els amiguets que van fer ja que el lloc convida a venir a famílies amb infants i va ser genial tenir amiguets amb qui compartir l'estada. Lúnic que hem trobat a faltar ha sigut mosquiteres a les finestres.
Cap de Setmana Familiar
Molt contents de la casa i els seus entorns. La Cabana on vàrem estar estava totalment equipada, neta i molt acollidora.Molt recomenable per anar amb família i amb nens de totes les edats, ja que hi ha molt d'espai per còrrer i la presència d'animals de granja com gallines, ànecs, cavalls, un parell de porquets i un porc vietnamita en són una bona distrecció.

Fantastic!
Hem passat uns dies fantàstics. Tranquilitat, bona atenció, lloc fantàstic a una finca preciosa i equipada.Un paradís per la canalla i per desconnectar amb la parella.
Mooolt recomanable.

andy munro
Our family went for a relaxing holiday and thoroughly enjoyed our stay. Accommodation was very good and authentic in beautiful surroundings and the owners were attentive and helpful.I would fully recommend to anybody who wants to relax away from the pressures of modern life.